سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسول امین
قالب وبلاگ
لینک دوستان

«اگر از حلقه‌های قبلی این زنجیره‌ی پلید، یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش‌های امریکایی آتش‌زننده‌ی قرآن حمایت نمی‌کردند و ده‌ها فیلم ضد اسلام را در بنگاه‌های وابسته به سرمایه‌داران صهیونیست سفارش نمی‌دادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیر قابل بخشش نمی‌رسید.»

اینفوگرافیک زنجیره پلید

«زنجیره‌ی پلید» عنوان اینفوگرافیکی است که KHAMENEI.IR آن را تهیه و منتشر کرده است.

 


مصطفی خادم الحسینی | چهارشنبه 91/6/29 7:20 صبح| نظرات

بخشی از بیانات امام خامنه ای در دانشگاه علوم دریایى امام خمینى نوشهر

دشمنان اسلام و امّت اسلامى، امروز در رویارویى خود با این حرکت بزرگ و جوشان و خروشان، احساس میکنند دچار عقب‌ماندگى‌اند؛ لذا به کارهاى دیوانه‌وار دست میزنند. حادثه‌ى اخیرِ اهانت به چهره‌ى منوّر خاتم پیامبران (صلّى الله علیه و اله و سلّم) از جمله‌ى عبرتهاى تاریخ ما است و عبرت باقى خواهد ماند.

 

پیام امام خامنه ای در پی اهانت نفرت‌انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلوات‌الله‌علیه‌وآله:

در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ، همین بس که مقدس‌ترین و نورانی‌ترین چهره‌ میان مقدسات عالم را آماج یاوه‌های مشمئزکننده‌ی خویش ساخته‌اند.

ادامه مطلب...

مصطفی خادم الحسینی | چهارشنبه 91/6/29 6:59 صبح| نظرات

یکی از مواردی که در فیلم موهن به ساحت رسول اعظم صلی الله علیه و آله و سلم دستمایه قرار گرفته، تعداد ازدواج‌های پیامبر است.

در سکانس‌هایی از این فیلم موهن، پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم را ـ نعوذبالله ـ فردی جاه‌طلب نشان می‌دهد که به یارانش دستور کشتن مردان قبایل غیر مسلمان می‌دهد تا به این ترتیب زنان آن‌ها را به غنیمت گیرد! در ادامه سکانس‌هایی پخش می‌شود که زبان از توصیف آنها شرم دارد.

این شبهه موضوع جدیدی نیست و همواره از سوی معاندان در طول تاریخ اسلام مطرح می‌شود.

محمد حسن قدردان قراملکی در کتاب «درباره پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم» درباره علل ازدواج‌های پیامبر چنین می‌نویسد:

ادامه مطلب...

مصطفی خادم الحسینی | چهارشنبه 91/6/29 1:0 صبح| نظرات

پس از انتشار فیلم موهن آمریکایی-صهیونیستی و هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم، «میلاد عرفان‌پور» از شاعران جوان و خوش‌ذوق کشور، غزلی در پاسخ به این بی‌حرمتی سرود که پیش از این در خبرگزاری فارس منتشر شده است.

 

این شعر زیبا در مراسم این هفته هیئت شهدای گمنام توسط «میثم مطیعی» از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت اجرا شد.

فایل صوتی مداحی

 

بخش‌هایی از شعر این مداحی به شرح زیر است:

 

روی گل محمدی از اشک، تر شده‌ست

با ما مصیبتی‌ست که عالم خبر شده‌ست

ادامه مطلب...

مصطفی خادم الحسینی | چهارشنبه 91/6/29 1:0 صبح| نظرات

 

  

یکی از راه های دفاع از ساحت رسول اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و بزرگداشت آن حضرت، تکریم اهل بیت اوست.

پیامبر گرامى اسلام صلى الله علیه و اله و سلم فرموده اند: «لا یؤمن عبد حتى اکون احب الیه من نفسه و تکون عترتى احب الیه من عترته، و یکون اهلى احب الیه من اهله؛    مؤمن به شمار نمى‏رود بنده‏اى مگر اینکه مرا بیش از خود دوست بدارد، و فرزندان مرا بیش از فرزندان، و خاندان مرا فزون از خاندان خود، دوست بدارد.» بحار الانوار/ج 17/ص 13

حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بانوی بزرگواری است که توسط حضرت زهرا سلام الله علیها به کریمه اهل بیت علیهم السلام شهرت یافته است و این نشان دهنده مقام رفیع و جایگاه والای آن حضرت است.در میان فرزندان امام کاظم علیه السلام بعد از امام رضا علیه السلام کسی در شرافت و فضیلت همسنگ و همتای فاطمه معصومه سلام الله علیها نمی باشد. در شان و جلالت و فضیلت او همین بس که وقتی نزد امام صادق علیه السلام بحث قم و شرافت آن پیش آمد، امام علیه السلام فرمود: " ... بانویی از فرزندان من در آن جا دفن خواهد شد که فاطمه دختر موسی نام دارد و با شفاعت وی همه شیعیان وارد بهشت می شوند."بحارالانوار/ ج 60/ ص 216

با آنکه امام موسی بن جعفر علیه السلام غیر از فاطمه معصومه سلام الله علیها، دختران دیگری نیز داشت، در میان همه آنان، تنها اوست که دارا امتیازات والایی بوده است. زیرا او همچون جده اش حضرت زهرا سلام الله علیها در علم و عمل و شرافت و قداست و کمالات، گوی سبقت را از دیگران ربود و به راستی حضرت معصومه، فاطمه ثانی و تجلی دوباره ام الائمه و آینه دار وجود حضرت صدیقه طاهره و جلوه گاه جمال و اوصاف برجسته مادر گرامیش فاطمه زهرا سلام الله علیها بوده است. به ویژه آنکه هر دو با رنج زیستند، هر دو چون گل محمدی عمری کوتاه داشتند و هر دو فاطمه بودند.

پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در مقام تجلیل و قدردانی از دخترش حضرت زهرا سلام الله علیها و مقامات او، بارها درباره اش، در حضور و در غیابش این جمله را بر زبان آورده بود که: «فداک ابوک»، «فداها ابوها» (پدرش به قربانش).

امام کاظم علیه السلام پدر بزرگوار حضرت معصومه سلام الله علیها نیز به مناسبتی درباره وی چنین جمله ای فرمود! آن جا که جمعی از شیعیان برای دریافت پاسخ به پرسش های خود، وارد مدینه شدند تا به محضر امام کاظم علیه السلام برسند، آن حضرت در مسافرت بود.  آنها ناگزیر بودند، از آن سفر مراجعت کنند. از این روی سؤالات خود را نوشتند و به افراد خانواده امام کاظم علیه السلام تحویل دادند تا در سفر بعد، جواب آن را دریافت نمایند. هنگام خداحافظی، دیدند حضرت معصومه سلام الله علیها که حدود 6 سال داشت، پاسخ سوالات آنها را نوشته و آماده نموده است! بسیار شادمان شدند و آن نامه را تحویل گرفتند.

هنگام مراجعت، در بین راه با امام کاظم علیه السلام که از سفر باز می گشت، ملاقات کردند و ماجرا را به عرض امام رساندند، امام علیه السلام آن نوشته را از آنها طلبید و مطالعه فرمود و پاسخ های دخترش فاطمه سلام الله علیها را درست یافت. آنگاه ضمن تمجید و تجلیل از دختر گرامی اش و تصدیق پاسخ های او، سه بار فرمود: «فداها ابوها» (پدرش فدایش باد). بحارالانوار/ج43/ص86

این حادثه شگفت، نشان دهنده آن است که حضرت معصومه سلام الله علیها همچون حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا سلام الله علیها «عالمه غیرمعلَّمه» است و در خردسالی از رشد، شناخت، علم و کمال بالایی برخوردار بوده است.

خداوند ما را از شفاعت ایشان بهره مند گرداند.

 

 


مصطفی خادم الحسینی | سه شنبه 91/6/28 6:39 عصر| نظرات

 

در پی توهین به ساحت قدسی پیامبر اسلام صلی‌الله‌علیه و‌آله‌و‌سلم رادیو معارف برنامه هایی را برای مقابله با این حرکت و ترویج آموزه های ناب نبوی تدارک دیده است.

از جمله برنامه زنده ارمغان که به پاسداشت حریم احمدی اختصاص دارد و از شنبه تا پنجشنبه ساعت 7:15 از رادیو معارف پخش می شود. در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد به جایگاه پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله در قرآن کریم، ثواب و فضیلت صلوات بر پیامبر گرامی اسلام و معرفی زیارت‌های منسوب به آن حضرت خواهد پرداخت. همچنین حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، دیگر کارشناس برنامه به موضوع ویژگی‌های اخلاقی پیامبر و مسئولیت پذیری انسان در برابر تکالیف الهی می‌پردازد.

همچنین در برنامه «پرسمان تاریخی» شبهات مطرح درباره پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه و‌آله‌و‌سلم به خصوص درباره تعدد زوجات، گسترش اسلام با شمشیر، علت جنگهای پیامبر و... که در فیلم موهن اخیر به آنها پرداخته شده است پاسخ داده خواهد شد.

این برنامه جمعه ساعت 16 با حضور استاد پیشوایی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 10:10 خواهد بود.

در برنامه «پرسمان قرآنی» جایگاه پیامبر در قرآن کریم، آیات مربوط به همسران پیامبر تبیین و به شبهات مربوطه پاسخ داده می‌شود.

این برنامه با حضور حجج اسلام ملکی، علیزاده و غفرانی سه شنبه ساعت 18 پخش می شود. تکرار آن هم چهارسنبه ساعت 10:10 خواهد بود.

رادیو معارف برنامه های دیگری نیز در طول هفته در این زمینه داشته است که درصورت تمایل می توانید اینجا ببینید.

رادیو معارف صفحه ای هم با عنوان با پیامبر رحمت سخن بگویید ایجاد کرده تا محبت و دلبستگی تان به پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم را با دیگران شریک شوید.

 


مصطفی خادم الحسینی | سه شنبه 91/6/28 5:25 عصر| نظرات

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

پیکار میان حق و باطل سابقه ای دیرینه دارد. دشمنی باطل با حق قدمتی دارد به بلندای خلقت آدم؛ آن گاه که ابلیس در برابر فرمان خدا سر تسلیم فرود نیاورد و سنگ بنای تقابل باطل با حق بنیان گذارده شد و او به کینه طرد شدنش از درگاه خداوند متعال، سوگند یاد کرد که از فرزندان آدم برای جبهه باطل نیرو پرورش دهد. از آن پس تلاش شیطان و جبهه باطل مبارزه با انبیای الهی و خاموش کردن نور حق بوده است.

آن گاه که پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله و سلم واسطه بین ملک و ملکوت شد و رهبری بزرگترین جبهه حق را بر عهده گرفت، طواغیت باطل حداکثر توان خود را به کار بردند تا او و مکتبش را نابود کنند اما سنت الهی این گونه رقم خورده است که حق همیشه پیروز باشد و باطل هلاک شود؛ بل نقذف بالحقّ علی الباطل فیدمغه فإذا هو زاهقٌ (بلکه حق را بر باطل می کوبیم و آن را فرو می شکافد ، آن گاه است که ان نابود می شود) و خواست الهی همیشه این گونه بوده است که نور حق و حقیقت از ازل تا ابد در آسمان خلقت بدرخشد ولو دشمنان حق آن را خوش ندارند؛ یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

امروز صحنه این پیکار جلوه دیگری یافته است. جبهه باطل شکست خورده تر از همیشه و جبهه حق پیروز تر از همیشه نمایان شده است. ندای اسلام عزیز، دنیا را فرا گرفته و حق خواهان عالم را جان بخشیده است.

امروز روح حق خواهی اسلام در بیخ گوش طاغوت های زمان طنین مبارزه افکنده و مستکبران باطل مسلک را بیش از همیشه درمانده کرده است.

امروز نام «محمد» صلی الله علیه و آله و سلم و راه او و فکر او دنیا را پر کرده است و این نوید آغاز فروپاشی باطل را می دهد. جحیم بی آبرویی و سرنگونی برای گمراهان آشکار شده و نزدیک است روزی که ابلیس و جنودش به دوزخ خشم حق خواهان درافتند. فَکُبْکِبُوا فِیهَا هُمْ وَالْغَاوُونَ وَجُنُودُ إِبْلِیسَ أَجْمَعُونَ (پس آنان (معبودهای به ناحق) و گمراهان، به رو در آن آتش برافروخته انداخته می شوند با سپاهیان ابلیس همگی.)          

اقدام خصمانه اخیر صهیونیست و دولت آمریکا بر علیه اسلام و پیامبر عزیزش ادامه جریانی است که سلمان رشدی لئیم آغاز کرد و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش قرآن سوز آمریکایی و دیگران آن را پی گرفتند. ساخت فیلم موهنی که شخصیت پیامبر اعظم اسلام را مورد اهانت قرار داده است نشان از ضعف نهایی و سرگردانی دشمنان اوست. اما وعده الهی امید بخش عاقبتی نیکو برای پیروان حق و حقیقت است و به خواست حضرت حق جل و علا نزدیک است زمانی که ندای و نرید انمن‌ علی‌ الذین‌ استضعفوا فی‌الارض‌ و نجعلهم‌ الائمه‌ و نجعلهم‌ الوارثین الهی تحقق یابد و ملت های مظلوم و مستضعف عالم وارثان زمین گردند و نام زیبای «محمد» بر بام عالم طنین افکند.

آنگاه جبهه باطل نابود خواهد شد چرا که جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

 


مصطفی خادم الحسینی | جمعه 91/6/24 10:36 عصر| نظرات
<      1   2   3      >
چاپ این صفحه طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
این وبلاگ عرصه ای است برای دفاع از رسول امین الهی و طنین انداختن نام زیبایش در گوش عالم.
چه واژه زیباییست نام «محمد»
لینک های مفید

امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 135670
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت