سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسول امین
قالب وبلاگ
لینک دوستان

حلقه جدید اهانت های زنجیره ای به محبوب ترین شخصیت مسلمانان پیامبر اعظم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم توسط یک نشریه فرانسوی ساخته شد.

نشریه فرانسوی شارلی هبدو (Charlie Hebdo  ) اقدام به انتشار کاریکارتورهای موهنی از پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم کرده است. این اقدام ننگین، عکس العمل هایی را در سرتاسر جهان در پی داشته است.

برخی اخبار را در این زمینه بخوانید:

ادامه مطلب...

مصطفی خادم الحسینی | جمعه 91/6/31 5:24 عصر| نظرات

اهانت به پیامبر

برای دیدن تصویر اصلی کلیک کنید


مصطفی خادم الحسینی | جمعه 91/6/31 1:0 صبح| نظرات

معرفی اجمالی کتاب: 
کتاب نهج الفصاحه، مشتمل بر روایات و کلمات حضرت پیامبر اکرم ـ صلی الله علیه و آله ـ می باشد. این کتاب در دو قسمت احادیث و خطبه ها شامل 3227 حدیث و 16 خطبه تنظیم شده است.

علّت نام گذاری این مجموعه وزین به نهج الفصاحه به خاطر حدیث پیامبر اکرم ـ صلی الله علیه و آله ـ است که فرموده اند: «انا افصح العرب» من فصیح ترین فرد عرب هستم.

مؤلّف کتاب آقای ابوالقاسم پاینده سخنان پیامبر را در موضوع فضیلت و اخلاق آورده و از آوردن احادیث فقهی و ... خودداری کرده است. 

نهج الفصاحه در کنار نهج البلاغه، مجموعه ی نفیسی از توصیه های معلمان آفرینش و انسان های کامل است که مطالعه ی آنها و قرار دادن این دو به عنوان منابع زندگی در کنار کتاب الله و قرآن برای هر فرد مسلمان ضروری می نماید.

کتاب گران سنگ نهج الفصاحه را می توانید از آدرس های زیر دانلود کنید.

ادامه مطلب...

مصطفی خادم الحسینی | پنج شنبه 91/6/30 5:28 عصر| نظرات

تبّت یدا أبی لهب

إنَّ ما شهدناهُ من إهانةٍ لرسول الله (ص) خلالَ السّنواتِ الأخیرة، هی نتیجةُ مجدِ الإسلام و الصّحوةِ الإسلامیّة،

هی تکرار ٌ لتصرفاتِ المشرکین فی بُزُوغِ فجرِ الإسلام الذی یُذَکّرنا بِشعارِ "تبت یدا أبی لهب وتب".

وهذا ما رَسَمه جورج شکّور الشاعرُ اللبنانیُ المسیحی فی شعره.

آنچه این سالها در پی عزّت اسلام و بیداری اسلامی، در اهانت به رسول خدا می بینیم تکرار کفرورزی مشرکین صدر اسلام است که شعار قرآنی تبّت یدا أبی لهب را یادآور می شود . شاعر معاصر و مسیحی لبنان جورج شکّور در این شعر این فضا را ترسیم می کند:

ادامه مطلب...

مصطفی خادم الحسینی | پنج شنبه 91/6/30 1:0 صبح| نظرات

 

سلمان رشدی

نویسنده کتاب آیات شیطانی، روزگاری سطوری را بر کاغذ نقش بست که نمی دانست زمانی زمین را با وسعتش بر او تنگ خواهد کرد. آیات شیطانی اش او را در مسیری قرار داد که بت شکن تاریخ خمینی کبیر (ره) حکم  وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ (بقره/91) بر او جاری کرد و خواب را از چشمانش ربود.

وعده خداوند صادق است که وَالَّذِینَ یَمْکُرُونَ السَّیِّئَاتِ لَهُمْ عَذَابٌ شَدِیدٌ وَمَکْرُ أُوْلَئِکَ هُوَ یَبُورُ(فاطر/10)؛ نیرنگ نیرنگ زنان و نقشه های افسادگرانه شان در برابر مشیت و تدبیر الهی هیچ و نابود است.

عزت و عظمت تنها از آن خداست و هرکه با او و اولیاء و مقربان درگاهش سر جنگ داشته داشته باشد یقینا باید زهر ذلت را بچشد.

نوشتن کتابی که سرتاسر اهانت به پیامبر عزیز اسلام صلی الله علیه و آله و سلم بود برای سلمان رشدی پیامدهایی را رقم زد که اقتضای سنت و قانون خدا در عالم است.

«حس خوبی نبود. حس کردم که من یک مرد مرده‌ام»، «زندگی تحت سایه فتوا، شبیه به یک زندان بود.» اینها احساس رشدی پس از شنیدن فتوای امام خمینی(ره) است.

امروز هم وضع او بهتر نیست بلکه به مراتب سخت تر از گذشته عمرش را می گذراند، این را خود او می گوید: «خطر حملات امروز بیش از آنچیزی است که قبلا وجود داشت».

متن مصاحبه او را با روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» بخوانید.

 


مصطفی خادم الحسینی | پنج شنبه 91/6/30 12:25 صبح| نظرات

اعتراضات جهانی به فیلم موهن: آسوشیتدپرس: «روز دوشنبه، مسلمانان در سرتاسر خاورمیانه و نقاط مختلف جهان به اعتراضات خود نسبت به فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام[صلی الله علیه و آله] ادامه دادند.»

توهین بی بی سی به مسلمانان: بی بی سی: اینها به جوانانی می مانند که هیجان و ماجراجویی به اینجایشان کشانده است و برایشان فرقی نمی کند که بر سر نتیجه مسابقه فوتبال سنگ پرانی می کنند یا توهین به پیامبرشان؟!!!

تصویر واضح کارگردان فیلم موهن

پشیمانیم، فریب خوردیم! هشتاد درصد از عوامل و بازیگران فیلم یادشده نیز با انتشار بیانیه ای از طریق سی.ان.ان (CNN)، این فیلم را محکوم کردند و مدعی شدند که فریب کارگردان را خورده اند.

از آمریکای ضد اسلام تا جهان ضد آمریکا: انتشار فیلم موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) بستری فراهم کرد تا دولتمردان آمریکایی بار دیگر شاهد جهان ضدآمریکایی باشند.

فعالیت آسان بیش از 1000 گروه ضدمسلمان در آمریکا: پایگاه تحلیلی زد کامیونیکیشن: مردم خاورمیانه و آفریقا مخالف حضور سیاسی و دیپلماتیک آمریکای مداخله‌گر و مسلمانان جهان از هرگونه آزادی به سبک آمریکایی تنفر دارند.
واکنش اینترنتی کشورها به یک دندگی های یوتیوب: یوتیوب حاضر به حذف ویدئوی ضد اسلامی از روی سایت خود نیست.
علت «ترسِ بزرگ» کاخ سفید چیست؟ تمام تلاش رسانه‌ای این روزهای ایالات متحده در یک جمله خلاصه می‌شود: «ما نبودیم.»
بهره‌برداری جمهوریخواهان از فیلم موهن ضداسلامی: تشدید اعتراضات ضد آمریکایی فرصت مناسبی را برای جمهوریخواهان فراهم ساخته، تا اعلام کنند که سیاست خارجی اوباما به ویژه در کنترل و مدیریت خیزش های اعتراضی در جهان اسلام شکست خورده است.
روسیه خواستار ممنوعیت انتشار فیلم موهن: مقامات دادستانی کل روسیه: این فیلم که در حال حاضر در اینترنت منتشر شده، احساسات مذهبی مسلمانان را مورد توهین قرار داده و باعث تحریکات بین‌المللی گسترده‌ای شده است.
نگرانی مقامات آلمانی از نمایش فیلم موهن: هانس پیتر فریدریش (وزیر داخله ی آلمان از حزب CSU): این احزاب و سازمان ها قصد دارند تا مسلمانان کشور آلمان را تحریک کنند. آنها با این اقدام سهل انگارانه ی خود تنها بنزین به آتش می ریزند.
تظاهرات تایلندی‌ها با تصاویر امام و رهبری:  شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با حمل بنر‌هایی که روی آن نوشته شده بود «ما عاشق پیامبر اسلام هستیم» علیه آمریکا شعار دادند. برخی از شرکت‌کنندگان با سربند «لبیک یا خامنه‌ای» در این تظاهرات حضور یافته بودند.
حکم بازداشت کشیش آمریکایی صادر شد: دادستانی کل مصر برای تری جونز کشیش آمریکایی هتاک به اسلام و قرآن و 7 قبطی مسیحی تبعه این کشور، حکم بازداشت صادر کرد.
طرح دادخواست علیه شرکت گوگل: در پی انتشار گسترده فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در سایت اینترنتی یوتیوب، دو موسسه مصری علیه شرکت گوگل اقامه دعوا کردند.

 


مصطفی خادم الحسینی | چهارشنبه 91/6/29 10:12 صبح| نظرات

 

در پی تولید فیلم موهن امریکایی علیه مقدسات اسلام و خشم مسلمانان سراسر جهان، یک جریان سایبری فراخوان حمله به سایت های موهن حامی این فیلم را صادر کرد.

وبلاگ حرکة شباب حلف الفضول العالمة متعلق به گروهی از جوانان مسلمان کشور های مختلف اسلامی در ادامه اعتراض به تولید و انتشار فیلم موهن امریکایی به پیامبر گرامی اسلام (ص) دیروز سه شنبه 27 شهریور ( 18 سپتامبر )  راس ساعت 17 به وقت مکه 18:30) به وقت تهران حملات هماهنگ و گسترده ای را علیه سرور های حامیان سایت های موهن انجام دادند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز این گروه در اعتراض به انتشار فیلم موهن توسط سایت یوتویوب به این سایت حمله گسترده ای را ترتیب داده بود که موجب اخلال در این سایت  شده بود .

 اطلاعیه مسئولین این حمله سایبری یه شرح زیر است : 

 اعلامیه رزمندگان سایبری گردان عزالدین قسام

بسم الله الرحمن الرحیم

روح من به فدای تو ای رسول گرامی خدا,

جوانان عزیز و ملل شریف مسلمان,

هنگامی که اعراب علیه حکومتهای جائر خود (یعنی رژیمهای حامی رژیم اشغالگر قدس) برخواستند, و از طرف دیگر, کافران صلیبی ترسیده و دیگر حمایتی از حقوق بشر نمی نمایند, آمریکا با همدستی رژیم صهیونیستی فیلمی توهین آمیز ساخت که نه تنها توهینی به اسلام بلکه به تمام ادیان بود.

تمامی مسلمانان سراسر جهان باید متحد شده و در برابر این عمل بایستند. مسلمانان باید هرآنچه لازم است را برای توقف انتشار این فیلم انجام دهند. ما با تمام داشته هایمان به خاطر ساخت این فیلم بر آنان یورش خواهیم برد. تمامی جوانان مسلمان که در دنیای سایبری فعال هستند, تمامی پایگاههای اینترنتی آمریکا و اسراییل را تا هر جا که لازم باشد و تا جایی که آنان از کرده خود پشیمان شوند تخریب خواهند کرد.

ما, رزمندگان سایبری گردان عزالدین قسام سایت بانک آمریکا و بازار بورس نیویورک را در گام اول مورد حمله قرار می دهیم. این اهداف املاک سرمایه داران یهودی و آمریکایی هستند. این حمله امروز ساعت 2 بعد از ظهر به وقت گرینویچ آغاز خواهد گشت. این حمله تا از بین رفتن فیلم نحس ادامه خواهد داشت. مراقب باشید که این حملات انواع مختلفی خواهد داشت.

مرگ بر کافران مدرن

الله اکبر, الله اکبر

 

In the Name of Allah, the Companionate, the Merciful

My soul be devoted to you Dear Prophet of Allah,

Dear Muslim youths, Muslim Nations and noblemen,

When Arab nations rose against their corrupt regimes (those who support Zionist regime) and on the other hand when, Crucified infidels are terrified and they are no more supporting human rights, United States of America with the help of Zionist regime made a sacrilegious movie insulting all the religions not only Islam. All the Muslims worldwide must unify and stand against the action. Muslims should do whatever is necessary to stop spreading this movie. We will attack them for this insult with all we have. All the Muslim youth who are active in the cyber world will attack American and Zionist web bases as much as needed, such that they say that they are sorry about that insult. We, cyber fighters of Izz ad-din Al Qassam will attack the Bank of America and New York Stock Exchange for the first step. These targets are properties of American-Zionist capitalists. This attack will start today at 2 pm. GMT. This attack will continue till the erasing of that nasty movie. Beware; this attack can vary in type.

Down with modern infidels

Allah is the Greatest. Allah is the Greatest

 


مصطفی خادم الحسینی | چهارشنبه 91/6/29 7:58 صبح| نظرات
   1   2   3      >
چاپ این صفحه طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
این وبلاگ عرصه ای است برای دفاع از رسول امین الهی و طنین انداختن نام زیبایش در گوش عالم.
چه واژه زیباییست نام «محمد»
لینک های مفید

امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 135523
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت