سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسول امین
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

در پی توهین به ساحت قدسی پیامبر اسلام صلی‌الله‌علیه و‌آله‌و‌سلم رادیو معارف برنامه هایی را برای مقابله با این حرکت و ترویج آموزه های ناب نبوی تدارک دیده است.

از جمله برنامه زنده ارمغان که به پاسداشت حریم احمدی اختصاص دارد و از شنبه تا پنجشنبه ساعت 7:15 از رادیو معارف پخش می شود. در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد به جایگاه پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله در قرآن کریم، ثواب و فضیلت صلوات بر پیامبر گرامی اسلام و معرفی زیارت‌های منسوب به آن حضرت خواهد پرداخت. همچنین حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، دیگر کارشناس برنامه به موضوع ویژگی‌های اخلاقی پیامبر و مسئولیت پذیری انسان در برابر تکالیف الهی می‌پردازد.

همچنین در برنامه «پرسمان تاریخی» شبهات مطرح درباره پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه و‌آله‌و‌سلم به خصوص درباره تعدد زوجات، گسترش اسلام با شمشیر، علت جنگهای پیامبر و... که در فیلم موهن اخیر به آنها پرداخته شده است پاسخ داده خواهد شد.

این برنامه جمعه ساعت 16 با حضور استاد پیشوایی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 10:10 خواهد بود.

در برنامه «پرسمان قرآنی» جایگاه پیامبر در قرآن کریم، آیات مربوط به همسران پیامبر تبیین و به شبهات مربوطه پاسخ داده می‌شود.

این برنامه با حضور حجج اسلام ملکی، علیزاده و غفرانی سه شنبه ساعت 18 پخش می شود. تکرار آن هم چهارسنبه ساعت 10:10 خواهد بود.

رادیو معارف برنامه های دیگری نیز در طول هفته در این زمینه داشته است که درصورت تمایل می توانید اینجا ببینید.

رادیو معارف صفحه ای هم با عنوان با پیامبر رحمت سخن بگویید ایجاد کرده تا محبت و دلبستگی تان به پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم را با دیگران شریک شوید.

 


مصطفی خادم الحسینی | سه شنبه 91/6/28 5:25 عصر| نظرات
چاپ این صفحه
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
این وبلاگ عرصه ای است برای دفاع از رسول امین الهی و طنین انداختن نام زیبایش در گوش عالم.
چه واژه زیباییست نام «محمد»
لینک های مفید

امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 135894
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت