سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسول امین
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

پیکار میان حق و باطل سابقه ای دیرینه دارد. دشمنی باطل با حق قدمتی دارد به بلندای خلقت آدم؛ آن گاه که ابلیس در برابر فرمان خدا سر تسلیم فرود نیاورد و سنگ بنای تقابل باطل با حق بنیان گذارده شد و او به کینه طرد شدنش از درگاه خداوند متعال، سوگند یاد کرد که از فرزندان آدم برای جبهه باطل نیرو پرورش دهد. از آن پس تلاش شیطان و جبهه باطل مبارزه با انبیای الهی و خاموش کردن نور حق بوده است.

آن گاه که پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله و سلم واسطه بین ملک و ملکوت شد و رهبری بزرگترین جبهه حق را بر عهده گرفت، طواغیت باطل حداکثر توان خود را به کار بردند تا او و مکتبش را نابود کنند اما سنت الهی این گونه رقم خورده است که حق همیشه پیروز باشد و باطل هلاک شود؛ بل نقذف بالحقّ علی الباطل فیدمغه فإذا هو زاهقٌ (بلکه حق را بر باطل می کوبیم و آن را فرو می شکافد ، آن گاه است که ان نابود می شود) و خواست الهی همیشه این گونه بوده است که نور حق و حقیقت از ازل تا ابد در آسمان خلقت بدرخشد ولو دشمنان حق آن را خوش ندارند؛ یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

امروز صحنه این پیکار جلوه دیگری یافته است. جبهه باطل شکست خورده تر از همیشه و جبهه حق پیروز تر از همیشه نمایان شده است. ندای اسلام عزیز، دنیا را فرا گرفته و حق خواهان عالم را جان بخشیده است.

امروز روح حق خواهی اسلام در بیخ گوش طاغوت های زمان طنین مبارزه افکنده و مستکبران باطل مسلک را بیش از همیشه درمانده کرده است.

امروز نام «محمد» صلی الله علیه و آله و سلم و راه او و فکر او دنیا را پر کرده است و این نوید آغاز فروپاشی باطل را می دهد. جحیم بی آبرویی و سرنگونی برای گمراهان آشکار شده و نزدیک است روزی که ابلیس و جنودش به دوزخ خشم حق خواهان درافتند. فَکُبْکِبُوا فِیهَا هُمْ وَالْغَاوُونَ وَجُنُودُ إِبْلِیسَ أَجْمَعُونَ (پس آنان (معبودهای به ناحق) و گمراهان، به رو در آن آتش برافروخته انداخته می شوند با سپاهیان ابلیس همگی.)          

اقدام خصمانه اخیر صهیونیست و دولت آمریکا بر علیه اسلام و پیامبر عزیزش ادامه جریانی است که سلمان رشدی لئیم آغاز کرد و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش قرآن سوز آمریکایی و دیگران آن را پی گرفتند. ساخت فیلم موهنی که شخصیت پیامبر اعظم اسلام را مورد اهانت قرار داده است نشان از ضعف نهایی و سرگردانی دشمنان اوست. اما وعده الهی امید بخش عاقبتی نیکو برای پیروان حق و حقیقت است و به خواست حضرت حق جل و علا نزدیک است زمانی که ندای و نرید انمن‌ علی‌ الذین‌ استضعفوا فی‌الارض‌ و نجعلهم‌ الائمه‌ و نجعلهم‌ الوارثین الهی تحقق یابد و ملت های مظلوم و مستضعف عالم وارثان زمین گردند و نام زیبای «محمد» بر بام عالم طنین افکند.

آنگاه جبهه باطل نابود خواهد شد چرا که جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

 


مصطفی خادم الحسینی | جمعه 91/6/24 10:36 عصر| نظرات
چاپ این صفحه
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
این وبلاگ عرصه ای است برای دفاع از رسول امین الهی و طنین انداختن نام زیبایش در گوش عالم.
چه واژه زیباییست نام «محمد»
لینک های مفید

امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 135899
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت