سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسول امین
قالب وبلاگ
لینک دوستان

دفاع مقدس

اگر به من و شما کاری را واگذار کنند، مسئولیتی بدهند تا کجا حاضریم پای انجام آن بایستیم؟ چقدر در شروع آن تعلل می کنیم؟ تصور کنید که هیچ شرایط و امکاناتی هم فراهم نباشد، تا چه اندازه مسئولیت را قبول می کنیم یا اگر بعدا فهمیدیم، ادامه می دهیم؟ با پیش آمدن موانع و سختی ها چه کار خواهیم کرد؟

مسئولیتی که از آن حرف می زنیم را از پایین ترین سطح آن تصور کنید؛ یک معلم، یک پست کوچک اداری، رئیس یک اداره، رئیس یک اتحادیه صنفی، مدیریت یک مجموعه فرهنگی، حتی اداره یک خانواده یعنی پدر یا مادر بودن. باز هم تصور کنید هر کدام مربوط به یک مجموعه تا اندازه ای به هم ریخته، با کمی مشکلات و شرایط نامساعد باشد. عکس العمل ما دربرابر آن چه خواهد بود؟ چقدر می توانیم از شرایط بد گله نکنیم و منتظر فراهم شدن امکانات نباشیم؟ آیا حاضریم خیلی راحت از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنیم؟ می توانیم به بهانه وجود دشواری ها کوتاهی نکنیم؟

ادامه مطلب...

مصطفی خادم الحسینی | چهارشنبه 91/7/5 6:58 صبح| نظرات

تحریم گوگل

در مکتب اسلام هیچ گاه ذلت و ظلم پذیری پسندیده نیست. در برابر ظلم و ستم، صبر و سکوت معنی ندارد. پذیرنده ظلم، با سکوتش به ظالم در ظلم کردنش کمک می کند. پس هرچقدر ستمگری مردود است، ستم پذیری هم مردود و ناپسند است. دستور اسلام به مسلمانان این است که:

فَمَنِ اعْتَدَى عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُواْ عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَیْکُمْ

هر کس به شما تجاوز کرد، همانند آن بر او تعدّى کنید! بقره 194

اهانت به مقام قدسی پیامبر عظیم الشأن اسلام، تعدی به احساسات و عقاید میلیون ها مسلمان و بلکه دیندار آزاده است. این تعدی را نباید بی پاسخ گذاشت چنانکه مسلمانان بیدار جهان آن را بی پاسخ نگذاشته اند. این پاسخ باید در فضای مجازی هم کوبنده و دشمن شکن باشد. پاسخ کوبنده به یکی ازحامیان این اهانت، یعنی شرکت گوگل که علیرغم درخواست بسیاری از کاربرانش اقدام به حذف این فیلم در یوتیوب نکرد، تحریم آن است.

در فضای مجازی فراخوانی برای پشیمان کردن شرکت صهیونیستی گوگل (صاحب یوتیوب) صورت گرفته است. این فراخوان خواستار عدم استفاده مسلمانان از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوب شده است.

روز دوشنبه و سه شنبه (24 و 25 سپتامبر) روز منع استفاده از این دو سرویس دهنده اینترنتی است و طبق برآوردها انتظار می رود بر اثر این ابتکار بجا، ارزش شرکت گوگل با افت قابل توجهی مواجه شده و خساراتش به میزانی نزدیک به 210 میلیون دلار برسد  .

با گوگل جستجو نکنیم! با این کار طعم تلخ ضرب شصت غیرت اسلامی را به دشمنان خدا و پیامبر عزیزش و دشمنان مسلمین نشان خواهیم داد.

می توانید از موتورهای جستجوی زیر استفاده کنید:

yahoo

bing

amazon

ask


مصطفی خادم الحسینی | یکشنبه 91/7/2 3:50 عصر| نظرات

تیم سایبری موسوم به "ایرانیان دیتاکدرز" با صدور اطلاعیه ای از ایجاد اختلال در حدود 370 سایت صهیونیستی در واکنش به توهین به اسلام و پیامبر اکرم(ص) خبر داد  .

به گزارش خبرنگار مهر، در این عملیات گسترده اینترنتی که طی آن بسیاری از سایت های اینترنتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در حوزه های امنیتی، اقتصادی، تجاری و خدمات اینترنتی هک شده اند، تصویر پیام رهبر معظم انقلاب در محکومیت توهین به پیامبر اعظم(ص) به دو زبان انگلیسی و فارسی قرار داده شده است  .

این گروه هکری هم چنین تصویری از تظاهرات مسلمانان در اعتراض به این حادثه که در آن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا در حال سوختن است قرار داده اند.

اصل خبر را با آدرس سایت های فیلتر شده اینجا ببینید

هک سایت صهیونیستی

 

هک سایت صهیونیستی

 

هک سایت صهیونیستی


مصطفی خادم الحسینی | شنبه 91/7/1 8:13 عصر| نظرات

اول مهر برای بسیاری از ما ایرانی ها روزی پر از جنب و جوش و نشاط و هیجان است؛ دانش آموزان و بعضا دانشجویان بعد از مدتی تعطیلی، دوره درس و کلاس را دوباره شروع می کنند. والدین دانش آموزان فرزندانشان را آماده حضور در کلاس می کنند. معلمان عزیز و کادر مدارس و دانشگاه ها هم که بیشترین فعالیت و مسئولیت را برعهده دارند. اول مهر شروع دوباره ای است برای آموختن علم.

علم و علم آموزی در نگاه اسلام و پیامبر اعظمش از جایگاه والایی برخوردار است. فرموده ایشان است که:

علم میراث من و میراث پیامبران پیش از من است. نهج الفصاحه ح 2024

ادامه مطلب...

مصطفی خادم الحسینی | شنبه 91/7/1 6:6 عصر| نظرات
<      1   2   3      
چاپ این صفحه طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
این وبلاگ عرصه ای است برای دفاع از رسول امین الهی و طنین انداختن نام زیبایش در گوش عالم.
چه واژه زیباییست نام «محمد»
لینک های مفید

امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 135718
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت