سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسول امین
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تحریم گوگل

در مکتب اسلام هیچ گاه ذلت و ظلم پذیری پسندیده نیست. در برابر ظلم و ستم، صبر و سکوت معنی ندارد. پذیرنده ظلم، با سکوتش به ظالم در ظلم کردنش کمک می کند. پس هرچقدر ستمگری مردود است، ستم پذیری هم مردود و ناپسند است. دستور اسلام به مسلمانان این است که:

فَمَنِ اعْتَدَى عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُواْ عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَیْکُمْ

هر کس به شما تجاوز کرد، همانند آن بر او تعدّى کنید! بقره 194

اهانت به مقام قدسی پیامبر عظیم الشأن اسلام، تعدی به احساسات و عقاید میلیون ها مسلمان و بلکه دیندار آزاده است. این تعدی را نباید بی پاسخ گذاشت چنانکه مسلمانان بیدار جهان آن را بی پاسخ نگذاشته اند. این پاسخ باید در فضای مجازی هم کوبنده و دشمن شکن باشد. پاسخ کوبنده به یکی ازحامیان این اهانت، یعنی شرکت گوگل که علیرغم درخواست بسیاری از کاربرانش اقدام به حذف این فیلم در یوتیوب نکرد، تحریم آن است.

در فضای مجازی فراخوانی برای پشیمان کردن شرکت صهیونیستی گوگل (صاحب یوتیوب) صورت گرفته است. این فراخوان خواستار عدم استفاده مسلمانان از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوب شده است.

روز دوشنبه و سه شنبه (24 و 25 سپتامبر) روز منع استفاده از این دو سرویس دهنده اینترنتی است و طبق برآوردها انتظار می رود بر اثر این ابتکار بجا، ارزش شرکت گوگل با افت قابل توجهی مواجه شده و خساراتش به میزانی نزدیک به 210 میلیون دلار برسد  .

با گوگل جستجو نکنیم! با این کار طعم تلخ ضرب شصت غیرت اسلامی را به دشمنان خدا و پیامبر عزیزش و دشمنان مسلمین نشان خواهیم داد.

می توانید از موتورهای جستجوی زیر استفاده کنید:

yahoo

bing

amazon

ask


مصطفی خادم الحسینی | یکشنبه 91/7/2 3:50 عصر| نظرات
چاپ این صفحه
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
این وبلاگ عرصه ای است برای دفاع از رسول امین الهی و طنین انداختن نام زیبایش در گوش عالم.
چه واژه زیباییست نام «محمد»
لینک های مفید

امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 36
کل بازدیدها: 135935
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت