رسول امین | ||
گویا از لوازم نانوشته رهبری الهی مظلومیت و بی مروتی برخی از یاران است. همواره برخی گرداگرد رهبران الهی بوده اند که با این مصاحبت و حتی تبعیت به جایی رسیده و برای خود آبرویی دست و پا کرده اند. اما پس از اندکی اسیر هواها شده و شاید منافع خود را در جای دیگری می بینند. در تاریخ اسلام مشاهده می کنیم رسول اکرم (صلی الله علیه و آله ) و ائمه معصومین (علیهم السلام) یارانی داشته اند که از همراهی با حضرتشان دست کشیده و بر اوامرش پای نهاده اند. بعضی از یاران حضرت روح الله (ره) نیز براو پشت کرده و می کنند و حتی خنجر کشیده اند و همچنان برخی می کشند. بعد از رحلت آن بزرگ مرد تاریخ برخی از یاران ظاهریش نقاب از چهره برگرفته و تصریح کردند که در زمان امام نیز برخی از مسائل را قبول نداشتیم ولی بر زبان هم نیاوردیم. فتنه انگیزی ها نموده و بلند گوی دشمن او و نظام یادگار او شدند. همانطور که اصحاب سقیفه اینچنین کردند. چندی است دوباره عده ای که به نام اهل بیت (علیهم السلام) و تبعیت از رهبر الهی انقلاب مورد توجه قرار گرفتند پای بر دغدغه هایش نهاده و موقعیت حساس جهان اسلام و نظام مقدس اسلامی را فراموش کرده اند. حضرات آقایان! کاش به خود می آمدید. گویا فراموش کرده اید که پیر جماران فرمود: "حفظ نظام از اوجب واجبات است" یادتان رفته که خلف صالحش چه کسانی را خائن به نظام و مملکت خواند؟ بی انصافی نیست در مقابل چشمان نجیب ترین مردم دنیا که همه سختی ها و مشکلات اقتصادی و تحریمهای فلج کننده را بخاطر حفظ عزت و سربلندی نظام تحمل کرده اند، اینچنین دشمنان انقلاب را ذوق زده می کنید؟ با کدام یک از جنجالهایتان مشکلات مردم را حل کرده اید؟ براستی باور دارید؟ وَاَنَّ الْمَوْتَ حَقُّ وَاَنَّ ناکِراًوَنَکیراً حَقُّ (و همانا مرگ حق است و ناکر و نکیر "دوفرشته سؤ ال قبر" حق است). وَاَشْهَدُ اَنَّ النَّشْرَ حَقُّ وَالْبَعْثَ حَقُّ (و گواهى دهم که زنده شدن پس از مرگ حق است و برانگیخته شده حق است). وَاَنَّ الصِّراطَ حَقُّ وَالْمِرْصادَ حَقُّ (و صراط حقاست و مرصاد "کمینگاه" حق است). وَالْمیزانَ حَقُّ وَالْحَشْرَ حَقُّ وَالْحِسابَ حَقُّ (و میزان حق است و حشر حق است و حساب حق است ). وَالْجَنَّةَ وَالنّارَ حَقُّ وَالْوَعْدَ وَالْوَعیدَ بِهِما حَقُّ (و بهشت و دوزخ حقاست و وعده و تهدید درباره آن دو حق است). شما که دم از امام زمان می زنید!!! آل یس را خوانده اید؟ این فرازش را چه؟ یا مَوْلاىَ شَقِىَ مَنْ خالَفَکُمْ وَ سَعِدَ مَنْ اَطاعَکُمْ (اى مولاى من بدبخت است کسى که مخالفت شما را کرد و سعادتمند است کسى که پیرویتان کرد). نافرمانی از نائبش را چگونه تفسیر می کنید؟ حال شما با این دعواهایتان سعیدید یا...؟ شک نکنید که زمانه جام زهر نوشاندن به پایان رسیده است.
مردم با کسی عقد اخوت نبسته اند. بزرگتر از شماها را منکوب کرده اند...
وای بر ما از روزی که "فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ"
حسین حیدریان | دوشنبه 91/11/16 3:28 عصر|
نظرات
|
|