سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسول امین
قالب وبلاگ
لینک دوستان

پیامبر مهربانی ها صلی الله علیه و آله در کلامی فرموده اند: "مَنْ أَصْبَحَ ولَمْ یَهْتمَّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ" کسی که رسیدگی به امور مسلمانان و اصلاح کارهای آنان  برایش اهمیت نداشته باشد، مسلمان نیست. (میزان الحکمة، ج4، ص531)

بی شک رسیدگی به امور مسلمین اختصاص به مسئولین و صاحب منصبان ندارد و همه مردم را در بر می گیرد. همه باید به فکر رسیدگی به امور مسلمین و گره گشایی از کار و مشکلاتشان باشند. روایات بسیاری در این باب است که گره گشایِ از کار خلق محبوب خالق است. ولی مسئولین مورد عنایت بیشتری هستند چرا که امور مسلمین به دست آنان سپرده شده است. مخصوصا صاحب منصبانی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده اند و یقینا خود را اصلح به اینکار می دانسته اند که پا به میدان خدمت گذاشته اند.

روی سخن با حضراتی است که در گذشته ای نه چندان دور با شعار خدمت بی منت پای به عرصه انتخابات گذاشتند و مورد اعتماد ولی نعمتان خود قرار گرفتند. آقایانی که در این اوضاع بد اقتصادی چوب حراج به بیت المال زده و شعار زنده باد بهار سر می دهید. پیامبر خدا کسی را که به فکر مردم نباشد مسلمان نمی داند چه رسد به اینکه کسی مسئول رسیدگی به نجیب ترین مردم دنیا باشد. 

اگه کسی فکر کرده است که می تواند با هزار بهانه و نیرنگ مردم را به سمت کسی سوق دهد که خود می خواهد، جسارتا فقط شتر در خواب پنبه دانه نمی بیند. دیگرانی هم جوگیر رأیشان شده بودند و برای مردم گزینه معرفی کردند و البته مردم علاقه شدیدی به زرشک پلو داشتند!!!

آقای برادر!

مردم ایران بهترین عبور کنندگانند از کسانی که از اصول و ارزشهای انقلابشان به طور ویژه "ولایت" تخطی کنند. 

والسلام علی من اتبع الهدی که چشممان آب نمی خورد...


حسین حیدریان | سه شنبه 91/12/22 2:39 عصر| نظرات
چاپ این صفحه
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
این وبلاگ عرصه ای است برای دفاع از رسول امین الهی و طنین انداختن نام زیبایش در گوش عالم.
چه واژه زیباییست نام «محمد»
لینک های مفید

امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 135567
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت