سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسول امین
قالب وبلاگ
لینک دوستان

23 سال مجاهدت. 23 سال صبوری و 23 سال خون دل خوردن. فرموده بود: "إِنِّی‏ تَارِکٌ‏ فِیکُمُ‏ الثَّقَلَیْن‏..." دو یادگار گرانبهای من برای شما. کتاب خدا و اهل بیتم. به دنبال هر دو باهم باشید تا گمراه نشوید.

رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در مقابل از ما چه می خواهد؟ مزد رسالتش چه باشد؟ فرموده است: " لا أَسْأَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبَى" هیچ نمی خواهم. جان شما و جان اهل بیتم ...

شیعه علاوه بر اینکه مُحبّ اهل بیت پیامبر و فدایی ایشان است، برای دوستی و دشمنیش با دیگران نیز ملاک و معیار دارد. در مکتب ما حُب و بغض شخصی راه ندارد. با هرکه مُحبّ اهل بیت نبی باشد، دوستیم و با دشمنانشان دشمنی می کنیم. شعار دوستی و دشمنی ما بر گرفته از زیارت عاشورای حسین علیه السلام است؛ "إِنِّی سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکُم‏ "

9دی نیز مزد رسالت پیامبر مهربانی ها بود، نمایش اتحاد دوستانش و دشمنی با دشمنان خاندان عصمتش. اما عده ای به بهانه انتخابات به مقدس ترین مقدسات ما اهانت کردند. هتک حرمت عاشورای حسین نمودند. پرچمها و خیمه های عزایش را پاره پاره و به آتش کشیدند.

عاشورای 61 هجری سنگ بر جبین فرزند پیغمبر و عاشورایی دیگر سنگ بر پیشانی عزاداران و دوستانش زدند. آنان که ادعای مسلمانی و پیروی از خط امامشان گوش فلک را کر کرده بود، مزد رسالت رسول اسلام را با هتک حرمت عاشورای حسینش دادند، گروهی از خدا بی خبر که بر اسلام و ارزشهایش، امام و شهیدانش و بر رهبر و سربازانش خروج کرده بودند.

حماسه تا ابد ماندگار 9دی، فریاد خروش امت در دفاع از حریم امام مظلوم خود بود. دفاع از حریم قدسی اهل بیتی که مودتش سفارش رسول امین بود. کوچکترین کار 9دی، حمایت از ولایت یک فقیه اهل بیت بود. فقیهی که در دوران غیبت امام معصوم، ولی المؤمنین است. یادگار حضرت امام روح الله که فرموده بود: "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد."

و چه خوب مردم به کارزار آمدند. چه زیبا بصیرت نمایی کردند. قبل از آنکه حسین را دوباره به قتلگاه ببرند، دست فتنه گران عاشورا را قطع نمودند. یزیدیان و اربابانشان با همه نافهمیشان فهمیدند که دین، حریم نظام مقدس اسلامی و ولایت امر مسلمین، خط قرمز این امت است که جان را بر سر دفاع از آن فدا خواهند کرد.

و دوست و دشمن بدانند:

کربلای 61 گذشت. دیگر کربلایی رخ نخواهد داد. و اگر باز کسانی بخواهند قتلگاهی بپا کنند دیگر در آن قتلگاه سر حسین بر نی نخواهد رفت.

"اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد"


حسین حیدریان | شنبه 91/10/9 2:13 عصر| نظرات
چاپ این صفحه
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
این وبلاگ عرصه ای است برای دفاع از رسول امین الهی و طنین انداختن نام زیبایش در گوش عالم.
چه واژه زیباییست نام «محمد»
لینک های مفید

امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 135784
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت