سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسول امین
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

مالک اشتر آقا

در روایات ما آمده است که رسول مهربانی ها همواره همگان را نسبت به حل مشکلات مسلمین ترغیب و تشویق نموده و هرگونه بی تفاوتی را خروج از اسلام قلمداد کرده اند. آنجا که فرمودند: "مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِمٍ" علل الشرائع ، ص: 131 (هرکس سعی و تلاشش را صرف خدمت به مردم مسلمان ننماید مسلمان نیست).

مثل همیشه پیش قراولان این جهاد نیز شهدا بوده اند. آنها با جانشان که همه هستیشان بود به ندای او لبیک گفتند.

امروز نیز هر از چند گاهی شهدا خودی نشان می دهند تا حضورشان تلنگری باشد برای همه که "ما هستیم" جان در ره دوست دادیم و بر هوای نفس غالب شدیم.

روی سخن با سران محترم قواست!

حضرات آقایان که همه ریاست و فخر و توفیق خدمتتان از سر زلف آن شهداست. این جنجالها برای چیست؟ نمی بینید که استخانهایشان را پس از 30 سال آورده اند؟ گوشتان نشنید که باز به شما گفتند: "ما هستیم"؟ چشمانتان ندید؟ گفتید که راهشان را ادامه می دهید. چه شد؟ کو مرام شهید رجایی؟ چه شد صبر شهید بهشتی؟ کجا رفت تدبیر شهید مدرس؟

راستی قرار نبود که مالک اشتر علی شوید؟ امروز علی از شما راضی است؟ ندایش را نشنیدید؟ مظلومیتش را ندیدید؟ کجا رفت آن ادعاها؟ چطور شد آن شعارها؟ مگر نگفتید که مردم ولی نعمتند؟ اهتمام به امور مسلمینتان کجا رفت؟ کو مسلمانیتان؟ نشنیده اید سخن رسول را؟

مسلمانان میانمار را قتل عام می کنند‌، مناقشات سوریه و ترکیه جدی است، برخی از کشورهای مرتجع عرب سر سپرده دشمنان خدا شده اند، به راحتی به مقدساتمان و به جان امت اسلام؛ رسول امین اهانت می کنند، شبکه های ما را تحریم کرده اند، اوضاع اقصادی کشور بر مردم فشار آورده است، سال تولید ملی دارد فدا می شود، انتخابات حساس ریاست جمهوری در پیش است و ... .

ولی امر مسلمین از این جنجالها راضی نیست...

شما ادامه بدهید. تبارک الله. نامه بنویسید. جزاکم الله. مصاحبه کنید. وفقکم الله. طعنه بزنید. اید کم الله.

از خدا بترسیم و از شر هواها و وسوسه شیطان بدو پناه ببریم...


حسین حیدریان | یکشنبه 91/8/7 11:0 عصر| نظرات
چاپ این صفحه
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
این وبلاگ عرصه ای است برای دفاع از رسول امین الهی و طنین انداختن نام زیبایش در گوش عالم.
چه واژه زیباییست نام «محمد»
لینک های مفید

امکانات وب


بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 135700
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت