سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسول امین
قالب وبلاگ
لینک دوستان

اعتراضات جهانی به فیلم موهن: آسوشیتدپرس: «روز دوشنبه، مسلمانان در سرتاسر خاورمیانه و نقاط مختلف جهان به اعتراضات خود نسبت به فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام[صلی الله علیه و آله] ادامه دادند.»

توهین بی بی سی به مسلمانان: بی بی سی: اینها به جوانانی می مانند که هیجان و ماجراجویی به اینجایشان کشانده است و برایشان فرقی نمی کند که بر سر نتیجه مسابقه فوتبال سنگ پرانی می کنند یا توهین به پیامبرشان؟!!!

تصویر واضح کارگردان فیلم موهن

پشیمانیم، فریب خوردیم! هشتاد درصد از عوامل و بازیگران فیلم یادشده نیز با انتشار بیانیه ای از طریق سی.ان.ان (CNN)، این فیلم را محکوم کردند و مدعی شدند که فریب کارگردان را خورده اند.

از آمریکای ضد اسلام تا جهان ضد آمریکا: انتشار فیلم موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) بستری فراهم کرد تا دولتمردان آمریکایی بار دیگر شاهد جهان ضدآمریکایی باشند.

فعالیت آسان بیش از 1000 گروه ضدمسلمان در آمریکا: پایگاه تحلیلی زد کامیونیکیشن: مردم خاورمیانه و آفریقا مخالف حضور سیاسی و دیپلماتیک آمریکای مداخله‌گر و مسلمانان جهان از هرگونه آزادی به سبک آمریکایی تنفر دارند.
واکنش اینترنتی کشورها به یک دندگی های یوتیوب: یوتیوب حاضر به حذف ویدئوی ضد اسلامی از روی سایت خود نیست.
علت «ترسِ بزرگ» کاخ سفید چیست؟ تمام تلاش رسانه‌ای این روزهای ایالات متحده در یک جمله خلاصه می‌شود: «ما نبودیم.»
بهره‌برداری جمهوریخواهان از فیلم موهن ضداسلامی: تشدید اعتراضات ضد آمریکایی فرصت مناسبی را برای جمهوریخواهان فراهم ساخته، تا اعلام کنند که سیاست خارجی اوباما به ویژه در کنترل و مدیریت خیزش های اعتراضی در جهان اسلام شکست خورده است.
روسیه خواستار ممنوعیت انتشار فیلم موهن: مقامات دادستانی کل روسیه: این فیلم که در حال حاضر در اینترنت منتشر شده، احساسات مذهبی مسلمانان را مورد توهین قرار داده و باعث تحریکات بین‌المللی گسترده‌ای شده است.
نگرانی مقامات آلمانی از نمایش فیلم موهن: هانس پیتر فریدریش (وزیر داخله ی آلمان از حزب CSU): این احزاب و سازمان ها قصد دارند تا مسلمانان کشور آلمان را تحریک کنند. آنها با این اقدام سهل انگارانه ی خود تنها بنزین به آتش می ریزند.
تظاهرات تایلندی‌ها با تصاویر امام و رهبری:  شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با حمل بنر‌هایی که روی آن نوشته شده بود «ما عاشق پیامبر اسلام هستیم» علیه آمریکا شعار دادند. برخی از شرکت‌کنندگان با سربند «لبیک یا خامنه‌ای» در این تظاهرات حضور یافته بودند.
حکم بازداشت کشیش آمریکایی صادر شد: دادستانی کل مصر برای تری جونز کشیش آمریکایی هتاک به اسلام و قرآن و 7 قبطی مسیحی تبعه این کشور، حکم بازداشت صادر کرد.
طرح دادخواست علیه شرکت گوگل: در پی انتشار گسترده فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در سایت اینترنتی یوتیوب، دو موسسه مصری علیه شرکت گوگل اقامه دعوا کردند.

 


مصطفی خادم الحسینی | چهارشنبه 91/6/29 10:12 صبح| نظرات
چاپ این صفحه
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
این وبلاگ عرصه ای است برای دفاع از رسول امین الهی و طنین انداختن نام زیبایش در گوش عالم.
چه واژه زیباییست نام «محمد»
لینک های مفید

امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 135675
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت